Wednesday 21 September 2011

RAYA 2011 JAMBU FAMILY

my lovely family
Saidina affan menyusun kata,tutur peri yang aulia,maaf bermaafan sesama kita,di aidilfitri yang mulia.Hari pertama aku beraya adalah di kampung halaman aku sendiri negeri sembilan....best botuii den berayo kat sni ahh..rugi jang klau ekau x rayo skali kt kampung den..penuh meriah letupan2 meriam..heheh..bunga api..kegembiran2 malam syawal yang betul membuatkan aku dan keluarga gembira...saudara2 ku msing2 bz sdang membuat kuih,aku dan adik2 aku pula sbuk membakar mercun.hehhhe...biasola....budak2 kn.hha...malam pertama kami berkobar2 jantung aku nk raya...maklumla...semangat raya..lagi2 klau dengar lagu2 raya....lagi la berkobar....1 august 2011,syawal pertama menjelma...terngiang2 takbir raya di pagi raya...aku bermaafan bersama ayah dan bonda tercinta..yang pling best skali..dh bosar2 pun,den dapet jugak duit raya..hehehe...
amcm bro...pink?ade beran?hehehhee...pink beb,,,x bleh bla....jambu trus gua di pagi raya.hhha..apa pun x boleh.!hehehhehe...aku dan family aku pun berjalan2 g serbu rumah sanak saudara dan orang2 kampung...mmang tebaik la kuih raya,lagi2 kat kmpg.puh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mmang suasana kampung terasa beb...best gle,,makan lomang,soto,rendang...yang pling best bagi aku ketupat..

No comments:

Post a Comment