Thursday 22 September 2011

Fitness,Muay thai,Dance life forever!

fitness my life

FITNESS ni dah mnjadi sebahagian dalam rutin harian aku dh..pagi ptg mlam gymmmmm je keje..bkan nk bsar2 ssgt..aku just ske bdan sdap2 pkai bju pun boleh la..hehehe...mak aku pun siap mrah,asyik2 gym..now kt upm pun ptg2 aku main gym..start kul 5 trus main...
muay thai 
Yang ini pula adalah muay thai....dh menjadi sebagian dalam hdup aku..dari kecik duk main bnda ni je..nk patah tulang den dibuatnya..tp ingat bkan tujuan nk bergaduh,tp just untuk pertahanan...aku ada story nk cte,beberapa hri sbelum ni aku msuk persembahan silat yg diajar oleh tuk guru syamila..wahh mmang best dpat blajar seni mempertahankan diri yg sbelum ni aku mnat,tp x pnah nk cbe..nama silat dia silat jampaian 7..mmang best gle dpat blajr slat ni..walaupun aku just uat persembahan..tp aku ttap mnat dlm seni silat ini...dari aku blajar muay thai ini juga kwn2 aku yg sama bermain mengajar aku bgaimana nk hormat prg,jaga diri di tmpt org dan mempertahankn diri swaktu dlm situasi cemas..

my love dance

yang ini pula TARIAN..yang menjadi sebahagian juga dalam hdup aku..ble aku sedih comfirm aku menari je keje,,,x kira la sdih ke,demam pun aku lenjan menari cause nk keluarkn peluh...dlu time skola n hbis spm dlu,aku n kwn2 aku kitorg slalu wt show ptunjukan dance,dkat pentas,street n club..tp x clubbing ok!just show dance..huhu...rndu nk mnari ngn member2 aku dlu...

1 comment: